برای عشق!
درباره وبلاگ

به نام خالق دوست که هرچه دارم از اوست! به وبلاگ خودتون خوش آمدید.
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 12197
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 216
تعداد آنلاین : 1

کد موسیقی برای وبلاگ

محفـــــــــــل انـــــــــــــس
سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, :: 20:44 ::  نويسنده : لیال       

 

 

تاريکي غروب را به بهانه روشني طلوع فردا
تلخي غمي که مي گذرد را به خاطر شيريني لحظه هايي که مي آيد
سختي فراق را به اميد وصال
و درد رنج رسيدن به معشوق را فقط به خاطر عشق پذيرا هستم!



نظرات شما عزیزان:

باران عشق / مهدیبا
ساعت20:53---29 آبان 1391
ساده بودم که تو را ساده تجسم کردم درد لبخـند تـو را بـا گریـه تبـسم کـردم
سلام خانم مهربان...
حالت که خوبه ؟
منتظرت هستم . . .


yas
ساعت22:36---28 آبان 1391
بیا عزیزم
دعوتی به یه نوشیدنی سالم و خوب؛
خاک‌شیر.........
اتفاقا این روزا توی بعضی خیمه های برپایی واسه مناسب این دهه، این نوشیدنی خوبو می‌دن به مردم تو مشهد....
حالا شما بیان وبم ، بخورین


پیچــک تنهــــــایی!!!
ساعت17:09---22 آبان 1391
تاریخ شارژ ارادت ما به شما تا وقتی نفس باقیست اعتبار دارد...

ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت9:56---20 آبان 1391

شاعر از کوچه مهتاب گذشت ليک شعري نسرود، نه که معشوقه نداشت، نه که سرگشته نبود، سالها بود دگر کوچه مهتاب خيابان شده بود!


هرگز نخواب کوروش
ساعت8:30---18 آبان 1391
اوباما برد ...
چقدر مسخره بود انتخاباتشون..!
نه تقلبی ، نه راهپیمایی سکوتی ، نه تیر و تفنگ و کشت و کشتاری ،
نه کهریزکی ، هیچی!
نه تجاوزی!
نه حصری!
نه داغی به دل مادری!
خاک تو سر مردم آمریکا!

نه آقامجتبی دارن ، نه شورای نگهبان ، نه جنبش سبز ، نه هیچی!
اینا دلشون به چی خوشه ؟
همون بهتر که طوفان بیاد همشونو بخوره !!!

اعوو بالله من الشیخان الرژیم


باران عشق / مهدیبا
ساعت10:34---17 آبان 1391
قلب من یک جاده تاریک بود / با تو قلبم کلبه پیوند شد / اشک هایم مثل نیلوفر شکفت / حاصلش یک اسمان پیوند شد


سلام شعله عزیز.
از اینکه با نظرات منو در پیمودن این راه کمک می کنی از شما تشکر می کنم.
امیدوارم شاد و پیروز باشی.
بامید دیدار . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
profile.php